bajsa på jobb

seriöst, somnade nästan till några gånger på jobbet idag. men så känns det fint att veta att det är helg och att man hovar in sisådär 215 kr i timmen. men fyfan för att jobba dagen efter en utekväll. kunde ju inte somna inatt och sov dåligt imorse med. så jag funderar på att sussa sött om nån halvtimme.

japp, kb igår. DET SÖG BIGTIME. min och annas lilla förfest var hur fin som helst. men att komma till kb med lite folk och extremt dålig musik var inte alls någon höjdare. men, alla gånger kan inte vara bra! det känns verkligen som att malmö är över för mig. jag behöver verkligen komma härifrån. ut ur denna bubblan. uh.

nej nu är det 14 dagar, 22 h och 23 minuter kvar tills jag åker!
men vem räknar liksom..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0