belief

det blev ingen stuga med killarna idag. jag mådde "kasst" inatt och imorse ville jag inte alls lämna sängen. så, another day. man ska ju inte tvinga fram något. iställer chillar jag idag och mår bra. för bra. har ätit pizza för första gången på jag vet inte hur länge. sen sitter jag med ett dussin skvallertidningar som jag hämtade upp igår. det är najs! jag fick även med mig 3 resetidningar. fan, är det normalt att ha resfeber nästan tre veckor innan man åker? men ååh vad charlotte är jobbig. hon får mig att känna mig som en person som bara klänger efter henne hela tiden. jag har frågat om vi kan ses och fixa med boendet 4 gånger nu! alla gångerna har hon sagt ja och sen avbokat i sista sekund. det är tråkigt. =/ kan inte hjälpas, men jag är besviken. det är europa, det är högsäsong. vill vi ha billigt och bra boende nu så är det hög tid att boka.

annars är det chill just nu. mitt internet är igång, jag är ledig idag och imorgon och lönen trillade in på kontot idag. det är svårt att inte springa iväg till stan och slösa upp allt nu. speciellt när jag kollar i mina modetidningar och ser hur mycket fint som helst! men jag ska hålla mig.
usch, en sak som är fett tråkigt just nu är att min kamera gått sönder. jag som ville ha med den till tågluffen. det känns sådär att behöva köpa en splitterny precis innan och veta att det finns en stor risk att den blir snodd eller borttappad. men, det finns ju billiga alternativ. vi får la se. nu ska jag leta vidare lite på internet efter saker att göra i de olika städerna och samtidigt njuta av john mayers underbara röst.

bless


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0