3:10 to yuma

inte mycket att säga
idag testade jag mitt korttidsminne på biologin och det är skrämmande hur jävla mycket som går in och inte kommer tillbaka. men, jag har ändå ganska bra men klarade långt ifrån allt.
annars fy vad jag vill ha sommar nu!
sover eller slöar bort dagarna. ikväll ska jag kanske till lund, får se om jag orkar. känner mig lite småkrasslig.
wah, nu förstår ni varför jag inte skrivit på ett tag. det enda riktigt intressanta sen i lördags är att jag lyckats bränna ut en film på DVD och sett den på tv med svensk text. filmen heter 3:10 to yuma och kommer ut på bio på fredag. så jävla bra! den har jag längtat efter! christian bale och russel crowe är med i den ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0