all around the world

nanananaaa
lyssnar på all around the world. nu är jag inne i min oasis period igen. jag älskar det! drog fram min gamla tröja idag och gick stolt runt med den, heh
annars har dagen inte varit så speciell. eller imorse såg vi en dokumentär på religionen om barn i tioårsåldern som bor i eller kring jerusalem. judar och araber. att man kan känna så mycket hat i den åldern. jag började gråta. sen såg jag en dokumentär på discovery chanel igår om mt everest. alltså ja, jag kollar knappt på tv längre om det inte är discovery eller animal planet. finns såklart undantag (typ klass 9a) och det känns ganska skönt. vuxenpoäng till mig!
har även hunnit besöka morfar och mer än så är det inte. blivit bjuden på stor fest nästa onsdag. får se hur jag gör med den, det är ju amsterdam morgonen därpåå! :D
imorgon ska jag till lund med klassen och gå på tråkiga fysikföreläsningar. jag siktar in mig på att träffa en snygg framtida fysiker som jag kan snacka nobelpriser med. eller något. fan, vad ska jag egentligen göra där? FYSIK på högskolenivå, kan det bli tråkigare?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0