ångest?

det är så fint väder så! nästan så att man kan sitta i en park med solbrillor och bara njuta. nästan. men först ska jag ha projektredovisning! dagen började ju sjukt bra, eller inte. jag hade lyckats spara mina papper på nåt konstigt sätt så det gick inte att skriva ut i skolan. så nu är jag hemma igen och jag fixade faktiskt min skrivare så det jag ska säga är nu klart. om exakt 2 h 30 min ska vi stå och redovisa och om exakt 3 h är jag påväg hemåt. antingen har det gått bra, eller dåligt eller mittemellan som jag tror det kommer bli. då är jag nöjd för fyfan vad skönt det ska bli att få det överstökat!!
nej nu ska jag tillbaka till skolan, äta lite lunch och sen öva lite på projektarbetet. wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0