around the world

idag var en låång dag. 8-16. fyfan. men det gick!
klassen är seg som vanligt men idag bestämde vi att vi hyr ett flak. eftersom vi är så jäkla sent ute så betalar vi 600 kr var för att få åka runt i nån timme, men det känns bra! det händer bara en gång =)
snack om balen var det också. alla vill typ gå förutom jag men ursäkta mig om jag inte orkar med gnälltjejer och jobbigt folk. jag kan ha kul utan er. studenten får nog räcka. my och de andra bara men ååh liinn du mååste följa med, det händer bara en gång! du behöver inte ha en kille, det finns gott om lediga där! jo men tack så jävla mycket. är jag så ful och odräglig så att ingen vill gå med mig? jag hade kanske visst fått en baldate. haha nä jag orkar inte med det. förstår ni? jaja heleneholm ska ha med latin (huh?) och universitetholmen. det känns bra att matie och kimzie känner som jag. då behöver jag inte få ångest. men vem vet, jag kanske ångrar mig. HAHA.

oops jag glömde min bioteknikbok i skolan så fy vad tråkigt! nu har jag ingenting att plugga på! ska nog fira det med att se en film eller läsa en bok eller nåt. invänta lovet liksom. vet ni att jag ska till amsterdam? so long suckers.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0