att jobba kan vara fint

det var så himla härligt och virrigt folk idag på jobbet! jag blev lite glad och så. nikki och robin fick jag jobba med och petra var ute i affären, jag menar bättre folk får man leta efter när det gäller jobbvänner! gun i all ära men åldersskillnaden känns. robin är 18 år och vi snackade skit om de andra och hade roligt precis som man ska ha. hehe. så när jag kom hem vid nio kändes det inte så jobbigt. jag har knappt ont längre och jag är glad att jag tog på mig jobbet för jag behöver pengarna! så imorgon ska jag försöka vara lika pepp som idag! men när man får en saftig lönespecifikation kan man inte annat än vara lite lycklig!

åååh så kom jag hem till mamma och hennes pojkvän per och de är så söta tillsammans! jag blir så knäsvag. för deras skull. så himla gulliga! per och jag kommer superöverens och han älskar dykning och filmer precis som jag! då kommer man låångt, hihi. nu har de precis gått och jag lyssnar på bloc party på alldeles för hög volym samtidigt som jag halvkollar på matrix. detta känns bra!
vad som också känns roligt är att beggy och mamma är pepp på att gå ut i amsterdam. HAHAHA. sen vill mamma kolla in coffeshops och the red light district med mig (neeej vi ska inte knarka, bara titta)! och ja, jag tror det kan bli roligt att gå ut, jag ska nog ge det en chans. jag har inte så mycket annat att välja på. jag vill ha kul och jag tror att jag vill se hur de beter sig när de är ute. fan, undrar hur min moster är. galet! PEPP PEPP PEPP INFÖR TORSDAG


Red light destrict amsterdam. det sägs att det ska läggas ner snart så man får ju passa på. det är något jag vill se för det är så långt ifrån sverige. det är så sjukt att man får röka på och gå till "glädjeflickor". siiinnes!
ja, ni förstår kanske och har säkert hört om stället.
image683  image684

Kommentarer
Postat av: kimzitah

gun i all ära men åldersskillnaden känns - hahah

2008-03-15 @ 23:42:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0