bloc party - helicopter

jag gör som alla killarna kör denna helg, en jäkligt vit helg. det känns tråkigt men sant. så är det!
jag orkar egentligen inte gå ut ikväll. sen orkar jag inte åka till lund och se på rambo maraton med erik och kalle. eller kalle är nog inte så himla off, han är väl ute med en av alla sina tjejer. nåja, jag vill inte! så när de inte vill se lykke li med mig fast de såg henne förra veckan blir jag sur och kinkig. så då bojkottar jag allt. nej, det är egentligen bara en ursäkt. lykke li är bra men nä, jag klarar mig utan henne :)
så ikväll missar jag när hela tjejligan ska ut, jag missar ett röka på party och en rambokväll i lund. jag är inte bitter, jag klarar mig. för ikväll ska jag vila ut och se en film eller två, läsa lite bok och inte vara bakis imorgon när jag jobbar!

annars har jag skitit i skolan idag. det var läxförhör i fysik och jag vill inte sätta ett fett IG på det. så jag stannade hemma, vaknade tidigt, handlade lite grejjer till mamma och hennes tjejmiddag imorgon, dammsugade hela lägenheten, dammtorkade mitt rum och diskade. jag känner mig ganska bra faktiskt. sen vid tolv tiden cyklade jag hem till viktor och skrev en powerpoint presentation på vad vi ska snacka om på måndag då vi har redovisning i projektarbetet. jag orkar inte tänka på det. jag kör på det går säkert bra. det får det göra =) vi spelade lite guitarrhero och en låt som vi båda förälskat oss i är denna,



 I think you´ll like it ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0