champagne supernova

UUUUH. mår så illa av vissa i min klass! en viss person har laddat upp kärleksbilder på facebook med sin loverboy där de ser sjukt drågade ut. äckliiigt. jag är taskig men vafan. trött på er är vad jag är. sen är det så himla synd ändå. man ser på en i vår klass hur jävla dåligt hon mår. verkar ha släppt allt och bara ligger och sover eller gråter(?) i bänken hela tiden. och ingen bryr sig! kommer bara med glidiga kommentarer som oooh är du bakis? det är jobbigt att se för fan man vet hur hon mår. så jävla synd. sen är inte jag den som är vän med henne så det är weird. att man dessutom kommit över hennes blogg där hon verkligen skriver hur hon känner är inte härligt. ååh stackare. men what to do? hon är instängd som fan, hennes "vänner" i klassen skiter i henne och ja, jag har aldrig varit mer än hej hur har helgen varit vän. usch, sånt är jobbigt. men snart studenten! vi har försökt puscha varandra i matten och fysiken och jag hoppas fan du klarar av både och!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0