debatt igårkväll

igårkväll satt jag mest och frös, nös och hade ont. jäkla regn. fick stanna hemma från skolan idag. tur att det är fredag, missar bara en fysiklektion och en samhällslektion.
morgonen har jag tillbringat med min bok och en repris av debatt som gick på svt igårkväll. satt och lyssnade på blondinbellas och ebba von sydows argument för shopping och modebloggar samtidigt som maria wetterstrand (miljöpartiets språkrör) och nån komiker argumneterade mot det. jag är fan riktigt besviken på debatten. modebloggarna framstod inte som så kassa som de verkligen är. de andra fick inte så bra argument mot shoppingen och livsstilen. det var bara samma skit som man alltid hör. äh jag vet inte. den där blondinbella är ett skämt och ändå har hon 20-30000 unika besökare per dag. sjukt! kan inte jan aghed eller nån framgånsrik recensent börja blogga om filmer istället? trött på shoppingen och att de mest korkade ska få för stor plats i samhället. trött på miljöpartiets språkrör som beter sig som en viss "feminist" i min klass och bara säger sluuuuta, det är fel utan att komma med mycket mer argument. byt ut dem! blir så irriterad att det är sådanna personer som modebloggare som ska påverka samhället och folk som knappt kan argumentera emot det.
med det sagt så ska jag läsa vidare


Kommentarer
Postat av: Jonna

Ha en mysig fredag:)!

2008-03-14 @ 13:05:05
URL: http://JONNAat.blogg.se
Postat av: Frida

Jag och mina vänner håller på med en historia om en av våra vänner som försvunnit.
GIvetvis så har hon inte det, det är bara vi som har lite att göra=)
Läs gärna.
Länkar finns till bloggarna med historien "mystiska försvinnanden"
/Frida

2008-03-14 @ 13:47:53
URL: http://frajdaj.blogg.se
Postat av: kim

hahaha "modebloggarna framstod inte som så kassa som de verkligen är"
aj löv jo

2008-03-14 @ 13:54:17
URL: http://pimmepumme.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0