doh

idag var det fysikdags och fifan vad det är ångest! blää. men sen vid halv elva cyklade jag till borgar för att hälsa på lite folk. lunchade med charlotte och frida i typ 2 h och det var najs! sedan tillbringade jag resten av tiden fram tills typ nu med anna. stackaren är laktosintollerant =/
mötte även rashid, jonas, maarja, fanny och aida. sjukt kul att träffa killarna!
nu är jag helt död. undrar varför :S ska nog sova lite så jag är pigg inför ikväll! för då blire feest! hoppas på glada miner! sen ska jag jobba imorgon. wee! money! tur jag inte börjar förrän 3. jag gillar att min chef tagit till sig min vädjan om mer helgjobb. i need the money! ååh en till härlig sak är att jag fick ett brev från skattemyndigheten igår! jag får tillbaka pengar! YEAH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0