dom andra

hahahaha
kollar igenom gamla kroatienbilder från i somras
det är sjukt så full man blev i split
första kvällen skulle jag på "toa" vid stranden. jag gick ifrån alla de andra och det var inte lite jag gick. allra längst ut där folk brukade hoppa ner från klippan gick jag till. allt för att få vara lite privat. och nej, jag skulle inte göra tvåan utan jag var bara jävligt packad. såklart ramlar jag ner för stenarna och skrapar upp en bit av huden precis ovanför handflatan. så i nån månad eller så efter min lilla utlykt hade jag ärr efter fallet. det såg ut som att jag hade skurit mig i handleden. jag trodde seriöst att jag skulle ha märke för livet.

här är klippan som jag kallar den där jag hoppade ner för att kissa
och på det andra fotot syns såret liite
detta är då på tal om ingenting
jag väntar på gästerna och har tråkigt, perfekt sätt att få tiden att gå

image669  image671

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0