fint väder!

eftersom solen strålar så fint så vaknade jag för tidigt av den. inte kul. jag som skulle sova länge idag, la mig halv tre så 7 h sömn är inte coolt. nåja. nu har jag börjat läsa min första sida i the terminal. är på 2-300 sidor. hoppas den är okej för fina cambridge. orkar verkligen inte en av jane austens böcker in english. så att läsa är dagens. och att låna en bok till svenskan med. tänkte luncha med anna på borgar men den sege jävlen svarade för sent så jag trodde vi skulle skita i det. så nu ska jag ner till konsum och hoppas på en ostbulle och en metro. sen ska jag kolla lite laguna beach och njuta av dagen.


Kommentarer
Postat av: sanna

Ha en bra dag :)

2008-03-25 @ 10:43:58
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0