för en lång lång tid

åh vad det var jobbigt med skolan idag. eller jag vet inte. mest att träffa folket och ha en lång dag. religionen och svenskan var härlig som vanligt och att få se en film på biotekniken är alltid uppskattat! men att ha massa fysik och jobbigt snack med tråkigt folk får en inte direkt på topphumör. sen är fysikprovet framflyttat till måndag. det betyder att jag kanske får ta och plugga ändå. kanske. inte idag iaf. för jag har fullt upp med att lyssna på håkans nya album och att läsa lite bok. mest mysa ni vet. jag tror bannemej att jag ska tända lite ljus med. för den där extrema myskänslan. för fy vad jag behöver den nu. jag känner smygande ångest komma så smått.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0