functions

måste.. torka.. håret..
japp, såhär har jag suttit nu i en timme. läst bok, ringt samtal och druckit cola. det är riktigt konstigt väder ute. ena studen snöar det och andra studen är det strålande sol. huh?
dagens att göra lista är att läsa ut sista kapitlet ur persuation. jag vet att jag snackat om att jag läst den hela tiden men snacka går ju. nu är den snart klar. sen ska jag fika med anna i stan och kanske shoppa lite för det var så länge sedan! 15.30 ska jag på ansiktsbehandling. vill inte. men jag måste väl. skönt när det är överstökat, mamma tjatar och ja, inte jag som payar. så sure. tråkig tid bara. nåja, nu ska jag borsta håret och tänderna och läsa sista kapitlet samtidigt. går det om man heter linn?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0