galet

igår hade mamma tjejmiddag och det var fint. men jag orkade liksom inte stanna kvar och sen hade jag en massa goda cider som väntade på mig så jag bestämde mig för att gå ut. och ut gick jag!
hamnade först på centralen där jag mötte upp med charlotte, frida och deras klasskompis matilda. sen fixade jag in mig och charlotte gratis på slagthuset och tro fan att jag dansade till den där musiken! det är bara början på hur vår tågluff kommer att se ut. haha galet men sjukt kul!
sen ringde erik och ville ses fast han hade nykterhelg typ (öh, whats the point) så jag åkte till inkonst där jag träffade honom och lite andra lundabor som kalle för att nämna en. det var kul med sällskapet men jag musiken var inte riktigt min grej och det var inte samma kb känsla där man känner alla. den enda jag träffade var cleo och det är ju inte en dansa hela natten lång kompis. så ja, jag har testat ett till ställe och det var fint där, går gärna dit med en massa andra en onykter kväll och dansar lite hit och dit men kb is the place to be. jag ska fan inte ge upp slagthuset nu när jag ändå kommer in gratis. haha sjukt! men det var kanske en engånsgrej att det var bra. så himla snygg charlotte var och det var så härligt att se henne! sp japp, jag är glad att jag gick ut :)

image672

Kommentarer
Postat av: kim

älskar "kb is the place to be"

2008-03-09 @ 16:50:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0