gårdagen

var fin med fina vänner. men ack vad jag alltid ska bli full när jag blir full.
först drack jag lite gott med mamma. jag smakade bara (A). sen gick jag mot eric och resten av folket. det var ju knappt lönt att ta bussen så jag gick igenom kungsparken (hade den helt för mig själv!) det var fint. jag sjöng och drack lite lakritsshots (ensam är starkast!) så när jag kom till folket var jag glad i hatten. men det var de också. finfin förfest. sen blidde det kb och det var också fint men i slutet mest jobbigt. såklart hade jag lyckats tappa bort 140 kr och mitt bankkort. fuck liksom. orka. nåja, har bara 100 kr på allkontot så fuck you om du försöker ta ut pengar! nu får jag ta och fixa det på måndag. bluöh.

men tack för igår! nu ska jag se nån film och njuta i 4 timmar innan jag börjar jobba. weehaa.

Kommentarer
Postat av: sara

haha, det är bara du som lyckas med det linnet :P haha. hoppas det löser sig!

2008-03-29 @ 21:19:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0