I like you

theo blir 19 idag! marco harklade sig som tusan i matsalen (som var full på folk) och skrek ut att vi skulle sjunga. så himla sött! så alla i matsalen sjöng för vår lilla theo! finfint!
fan vad jag älskar mina killar alltså. det är först nu som jag riktigt börjar uppskatta dem! alltså har alltid gillat er men ja, ååh vad jag tycker om er nu! jag menar, utan theo, viktor, marco och ludde vet jag inte hur jag hade klarat av skolan! viktor som stöttar mig i alla lägen, theo som kör med sina gulliga sarkastiska kommentarer, ludde som alltid möter en med en varm kram på morgonen och marco som bara är allmänt galen och glad. ni gör mina dagar! nu ska jag försöka gå mer till skolan och faktiskt uppskatta den sista tiden. nu är det bara fysiken kvar, resten är jobbigt men det ska gå. så nu försöker vi ha kul den sista tiden =)

image676image681
image679

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0