i´m in love with a feeling

åh alltså jag tycker kim är så himla snygg på dessa fotona från igår!
jag bara gapar
så måste ha med ett foto eller två på henne
jag vill bli sminkad så en dag
på studenten hade det varit fint!
ja på tal om studenten! efter idag blir man så pepp inför den stora dagen, det känns så mycket närmare nu! vår klass letar fortfarande flak och vi väntar med spänning på våra studentmössor! sen är det lite snack om nedräkning och var man ska ha champagnefrukost. så mycket att tänka på! och om en vecka kommer min studentklänning till mig! jag hoppas att den sitter så fint och bra som jag vill för då är jag en lycklig tjej!

image674  image675

den sista klänningen och posen är verkligen som en dröm!
ååh fina du!

Kommentarer
Postat av: kim

jag blir så glad glad glad glad. tack o puss min fina linn!

2008-03-10 @ 20:38:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0