i want to retire

alltså ååh vad det var jobbigt att jobba idag! tiden gick söligt och jag var inte alls pepp. ville slå på de snälla tanterna som sölade för mycket och bara skrika åt mattias som hela tiden jävlades. böh! det måste vara bakissmällan. shit alltså. vilka minnesluckor jag har med. kollade igenom mina sms och jag tror fan jag sattit rekord i att skriva till flest personer under en o samma kväll. sen är jag så himla fundersam över en sak. varför åkte jag och johanna till KB ensamma och inte med er andra? vart tog ni vägen? haha åh
behöver en god natts sömn nu alltså. och om churchill visas i repris på svt så borde ni fan se det. såg avsnittet när jag kom hem från jobbet. jag ryser. så jävla bra han var som spelade winston churchill. och härligt att få lite inblick av hans liv med. fan ni är pinsamma om ni inte vet vem det är. sök på google annars. fråga inte. då är ni låga.

bless

Kommentarer
Postat av: kim

älskar o läsa detta när man själv var orolig om man var dräggig. jag sluta liksom o vara bakis vid åttatiden idag.

2008-03-30 @ 00:05:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0