like a rolling stone

baaakis. ajaj. kom hem alldeles för sent inatt men det var en fin kväll! förfesten var bra och kb likaså. riktigt bra musik! kan ni förstå vilken lycka det var att höra två morrisseylåtar på rad och sedan live forever med oasis. ååh så underbart!
men efter att ha shotat lite för mycket 80% sprit så mår man inte super dagen efter. så ikväll ska jag inte ut, jag pallar inte. ska sitta och ta tag i lite homework och så. se en film eller något. just nu väntar jag på viktor, det ska bli projektarbete idag, får se hur det går. jag börjar få smått panik inför redovisningen. kan man inte strunta i den och skriva arbetet bara och få g? vi kommer ändå inte få mer. vill inte skämma ut mig. blä.
nej nu ska jag lyssna på mer bob dylan och plugga lite historia och religion.

bless

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0