lund baby, lund

idag har jag varit i lund! det var mest tråkiga fysikföreläsningar men trevligt sällskap! vi missade en föreläsning så jag, theo, lars och fredrik stack till nåt ställe och käkade pizza. efter det mötte vi upp med de andra som faktiskt gått på föreläsningen (om hjärnan,,) och ja, sen hade vi en del dötid att ta igen. vi mötte kalle och erik på vägen av en slump fast jag tror att de följt efter oss i smyg, nä skämt åsido. efter lite stopp på vägen så hittade vi äntligen till våra föreläsningar. sen när de var slut var det 40 min dötid innan skolbussen kom så jag och ludde (de andra hade skolkat och åkt hem efter lunchen) bestämde oss för att gå till centralen och åka tåååg. fyfaan vad vi tog en omväg i regnet och fyfaan vad jag mår dåligt i huvudet, näsan och kroppen just nu. jag vill bara lägga mig ner och sova. jaa otroligt dåligt och osammanhängande inlägg men det får ni tåla (som alla andra gånger)! jag uppdaterar iaf till skillnad från vissa andra som är sämre på det, hrmph p*u, a**a!
men fy vad fin dag med mina klassmates idag ändå alltså! killarna och joanna gjorde faktiskt min dag! det var en fin dag att gå i klass nv3a, heh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0