mardröm

inatt drömde jag att jag och matilda bråkade. jag minns inte om vad men det var hemskt. det brukar bli så av en anledning när vi inte setts på länge. det har hänt förr och jag blir helt knäpp. ska ta och se så att allt står bra till nu bara för det. för den jäveln är precis som jag. vi ringer bara i nödsituationer. jag tror charlotte börjar sura lite på mig när som helst för att det alltid är hon som ringer. det är fel men ja, ibland blir det så.

och nu regnar det. myysigt. jag borde plugga fysik till på fredag men boken ligger hemma hos min kära kusin och jag vill verkligen inte ta mig dit nu. jag tror faktiskt inte att jag alls orkar plugga fysik denna vecka. jag orkar inte längre. kommer säkert ändå att få ig på provet. haha bra att redan vara inställd på det. men ja, jag vet inte. jag fattar typ ingenting och kommer väl inte göra det heller. tror jag satsar på slutprovet istället. så slipper jag ångesten som gnager. fan vad jag är kass.
fan, måste börja läsa en engelsk bok med. ska redovisas på tisdag? blö. jag tänkte köra en jane austen bok men fan, det är svårt att läsa på svenska. orka på engelska då. jag får se. tror jag vill läsa the terminal. undrar om den killen fortfarande bor på flygplatsen?
på tal om konstiga personer så visas the truman show på tv idag. det är typ den enda film som visas. förutom star wars filmerna som jag ändå har här hemma. man kanske ska se den. länge sedan nu. jaja får se. det är iaf sjukt skönt att vara ledig imorgon med!

Kommentarer
Postat av: Anna

va är du ledig imorgon med? :O *avis :)

2008-03-24 @ 14:45:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0