marine biology?

dryyg dag på jobbet. så himla fint väder. det märktes på den lilla skara av folk som hälsade på.
riktigt härligt att inte vara bakis på en lördagsmorgon för en gångs skull. så det var nog bra att jag struntade i att gå ut igår. jag hoppas att ni andra hade det bra!
ikväll har mamma tjejmiddag och jag är bjuden, tihi. nej, jag funderar på att gå ut men jag kanske fortsätter med min vita helg. vi får se hur det blir.
åh nu kom drömmen tillbaka när jag fick tips på utländska skolor. marine biology. ååh vilken dröm det hade varit. vi får se hur det blir. bästa skolan inom marinbiologi i hela världen finns i sydney och det vågar man väl knappt försöka komma in på. men det finns en till i sydney och en i perth. sedan lutar det åt usa eller nz. ja vi får se, det är önsketänkande. men man måste ju se sig för lite =)

image668

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0