so here we are

jag somnade vid ett-två och vaknade vid sex. lönt. haha. på så fint väder med. aja.
nu lyssnar jag på bloc party och då blir jag för jävla pepp. alltså var är festen?! ge mig fredag nu!
lönt att jag blev dissad av erik precis. första gången jag blivit dissad av en kille! men det är lugnt, jag vet att han gillar mig den jäveln. orka att jag ska skita i kb för att vara med honom imorgon. nejnej detta är en kväll för vännerna! så länge sedan vi alla umgicks, så nu ska vi ha kul! don´t worry, be happy!

haha nu är det jag som dissar. ååh måste sluta med det här. men vafan. kim fattar vad jag menar. vi dissar. inte tvärtom. fan, där lät jag som en hejjarklackstjej. ja men jag skojar bara lite.

Kommentarer
Postat av: kim

haha..ingen dissar!

2008-03-27 @ 20:49:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0