times like these

åh vad jag känner mig hemsk när jag får lite skadeglädje för att andra har prov. som vissa i min klass som har gemu prov imorgon och sen ett fett matte e prov nästa fredag. HAHA. förlåt men så är det.
nu har jag suttit med religionen, det blir redovisning imorgonbitti. borde sätta igång med historian med. ska ha inlämning på torsdag och vill att den ska bli bra!
ikväll är jag paxad för tvn till packat och klart. jag är så töntig jag vet men jag älskar reseprogram.
annars är det fortfarande ångest inför projektarbetet men inte fullt lika mycket. varför? jo för att viktor har startat så smått och har en deadline till torsdag då vi ska sätta igång och öva på redovisningen och för att det idag är exakt 3 månader tills studenten, fint väder och lite foo fighters.
jag satt och tänkte på det idag med anna. undrar vad folk gör om exakt ett år. har ni några tankar om det? jag hoppas verkligen inte att jag är här. eller kanske om jag varit ute på långresa och träffar mamma och jobbar ihop pengar inför nästa resa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0