to be gone

jag lyssnar på anna ternheim och ser på konståkning. saknar mormor lite. blir alltid så när isdansen kommer. det var lite av hennes och min grej. precis som när vi såg lejonkungen och introt till filmen. då saknar man som mest.
det är fint väder ute men ändå vill jag inte. vill inte alls. jag gick ner till konsum och det var mest halt och jobbigt.
ikväll ska jag till erik och kalle och se film. ska försöka få dem att se höstlegender. annars är jag mest seg idag. längtar till amsterdam men ännu mer till studenten. jag har haft lov i typ två dagar och skolan sitter hela tiden i huvudet. det måste jag göra och det måste jag plugga till. blöh. vill inte tillbaka. detta är mycket mysigare.
min klänning hämtar nog mamma ut ikväll. jag såg lappen från posten igår på köksbordet och poff, idag är den borta. tihi.
nu ska jag nog återgå till konståkning och lite städning av rummet mitt.
var håller alla hus? det är aldrig någon som tar kontakt längre. jag hoppas ni tjejer har ett fint lov iaf. imorgon ska jag festa med killarna. det blir nog mysigt och bra,

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0