wake up call

ååh nu blev det genast jobbigt. tydligen ska jag ha läst ut en svensk bok och en engelskbok till nästa vecka. jag har inte ens börjat. sen är det fysiken på fredag. började kolla lite nu och jag fattar ingenting. vill inte lägga ner det men vill inte plugga en massa. ååh jobbigt. jag som skulle ha en fin dag imorgon. man kan ju hoppas på en fin dag med strålande sol så att man kan sitta och ha picnik i parken, sola lite rygg medan man läser en utav böckerna. men det är mest att hoppas. inte blir det bättre av att jag hela tiden ser fritidsresors sommarreklam med den där härliga låten hit me. blir irriterad när jag inte hittar den heller. blä. men ja man ska inte klaga. folk har det värre. som snubben i truman show som jag såg för nån timme sedan. hela världen kollar in hans liv utan att han själv vet om det. aj.
mamma sover och har gjort det i några timmar. det känns för sent att väcka nu. för dumt det där. nu kommer hon att vakna mitt i natten och inte somna om. åh skuldkänslor på det. what to do liksom?
ååh ångest. eller ska jag göra som matilda och bara skita i det? jag snackar skola nu. blö. men inte lätt när halva klassen snackar runt på msn och är oroliga för våra prov och läxor. det är sånt som får mig att hata min klass. doh. leave me alone!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0