walk idiot, walk

imorgon kommer att bli jobbig. eller ja, morgondagen kanske man ska säga.
PROJEKTARBETSREDOVISNING!
vi ska stå och snacka om våra råttor i 15 minuter och jag undrar om det kommer att vara de längsta femton minuter som jag upplevt. jag är nervös. eller lite mindre än förr. men ska bli så himla skönt att få det överstökat! nu har jag suttit och rabblat lite för mig själv och min del tar väl 5-6 minuter så det blir nog bra. sen kör viktor sitt och sen kör vi en superslutsats. öh, hah. nej men ååh vad skönt när det är över! då är ännu en ångestladdad sak ur vägen. skriva ihop det blir desto enklare, så japp efter imorgon är matten och projektet över! skönt! nu är det bara fysiken som man också ska fixa. åångeeest. fan vad jag längtar till studenten!

nu ska jag testa redovisa en gång till och sen ska jag kolla i en annan del av köping och sen en film. för jag är pigg pigg pigg efter att ha sovit bort hela dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0