19!

ååh vilken underbar dag det var igår!
jag fick sovmorgon och sen var det bara skola 10-12. sen mös jag lite hemma med bob dylan och sen kom morfar så åt vi lite glass. efter det blev det mys i parken med det gamla trädet och det var fint! jag fick en present om hur jag ska försöka att inte bli singel. hann få en kram av anna med och det var fint! mina kusiner ringde och grattade mig (förutom dumma viktor) och mostrarna med! fick en fin kväll med mamma med god mat och mycket snack! sen ringde jeppe och det var så himla fint och roligt! kom på hur jävla mycket vi saknar varandra. slutet gott, allting gott. det var inte så pjåkigt att fylla 19 ändå =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0