fina måndag

wah. ny bloggportal eller vad? man kan se exakt när jag skrev inlägget!
jag fattar dock inte mycket.

jaja. imorse blev det ingen skola för lilla linnsan skulle göra ett tandläkarbesök. jag var rädd. hatar tandläkare. det är läskigt. iaf. nu är jag 19 år och efter 1a juli måste jag betala! så dom satte in mig i nån riskgrupp så jag får reda på om jag får betala mer eller mindre. jaja, det såg fint ut. men aj vad det gjorde ont när dom pillade på mitt tandkött. linn skrek lite. pinsamt. men så var det. faktiskt. när man blir 19 måste dom ha en sån äcklig knivgrej och peta hårt runt hela munnen. blöh. nåja, nu är det över.

charlotte kom hit för en stund sedan och vi pratade om saken som gör mig väldans glad nu. så glad att jag inte kunnat plugga till historiaprovet imorgon. det är väl dåligt. så sista rycket nu. eller jaa, ska läsa det en gång iaf. måste bara ha lite musik och så.

åh, regnet är efterlängtat! jag var dyngsur när jag kom hem men det var hur underbart som helst! jag älskar regn!

Kommentarer
Postat av: kim

EFTERLÄNGTAT?

btw så gör den grejen SVINont..den dom pillar med. fyfan

2008-05-26 @ 16:05:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0