grrrrrrrr

äckelpäckelläraren har gett mig ångest. jag har tydligen 2 labbar till att lämna in i biotekniken! sen gick min redovisning inte fullt så bra som jag hade hoppats idag. faan. men den lämnas in med iaf. sen måste jag sätta vg på provet imorgon för att få vg i kursen. fast jag har gjort en massa mvg arbeten och skrivit vg prov. whats up liksom?! plåga mig, gör det. :(
inte för att vg är sådär värst mycket men nu i slutet är det. jag är trött på skolan och trött efter en lång jävla jobbehelg. jag somnade 2 inatt för att jag satt uppe och skrev arbetet/snackade på msn med diverse folk. så just nu vill jag bara sova. men 8.15 imorgonbitti blir det bioteknik. weee. funderar starkt på att gå hem efter det. sova lite. sen skriva svensk arbetet som jag inte börjat på :'( och elisa labben. och den andra. sen plugga lite historia tills nästa vecka. ghaaaa jag trodde det var över idag. ack så fel jag hade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0