HAHAHA

en snubbe från OnOff ringde precis och frågade efter min mamma. "jag har en sak som väntar här på henne"
BUSTED! då vet jag att jag får en mp3 i studentpresent eller vad tusan det är man använder sig av. bara det spelar upp musik. kanske ipod? jag är off. men sååå dumt. ringde mamma och sa det. hon var knäpptyst en stund sen började hon fnittra och komma med dåliga ursäkter. älskar mammi.

nu är det meningen att jag ska hinna gå lite i stan, växla pengar, hämta lönespecifikation på jobbet, duscha, fixa mig, skriva lite på svenskan och så fram tills tåget går till köpenhamn klockan 13.02. wee. tror inte jag orkar finjustera svenskan något speciellt. skulle gjort det igår men då såg jag indiana jones med killarna!
wah wah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0