Indiana Jones 4

faen. min lön har inte kommit in än. men förhoppningsvis ska jag inte slösa mer än 700 kr idag.. hehe
här kommer ludde och marco på bild
vi såg indiana jones 4 igår med amir och fredrik. det var fint och brao! såklart ser jag x som jag alltid stöter på när jag går på konserter eller filmer. vi sa inte hej. precis som på nyår. jag vet inte ens om han såg mig men japp. lite jobbigt. men filmen var jaa, som jag trodde. en fjärde film blir väl aldrig superduper så den var väl på den nivån som jag förväntade mig. mindre bra än de andra tre filmerna. men äändå bra. hallå, det är indiana jones vi talar om!

idag ska vi åka karuseller och äta karameller

image745 image746

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0