jag är tillbaka för stunden

åhååjaja. det är så himla fint väder idag. ändå mår jag lite dåligt.
kunde inte sova inatt och kunde inte äta imorse. kunde inte alls pricka någonting rätt på fysikprovet. det hela klickade inte. jag är helt off just nu. jag kan ju detta. men icke. det var jag och tusen andra som det gick dåligt för. riktigt tråkigt. men efter lite gråt och så i telefonen med mamma för att få ut skitet när jag kom hem så ska jag släppa det. finns inget mer att göra åt saken. det är som det är. tråkigt nog.

dagens schema är att klippa mig klockan två. bara topparna då. orkar inte något annat. vill ha långt hår i sommar. sen ska jag nog mest försöka börja lite på biotekniken och sova. och äta. är förbaskat hungrig nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0