PEPP

ååh jag har så himla mycket att berätta att det bara inte går att skriva ner!
i fredags var klassen på bakken och det var som en dröm! vi åkte på tok för mycket karuseller och skrek extra tor extra tooor. vi fick det bara en gång. när vi inte alls ville ha det. i flygande mattan. alla var spyfärdiga. att en sån fjuttekarusell kan få en att må så dåligt. vi blev lite skamsna när småbarnen skrek och tjoade och vi bara ville av. var hände med ungdomen liksom? hihi. sjuuukt mysig dag!

och igår. jaa igår var den finaste festkvällen på länge. jag var i himmelriket. först var jag inte alls pepp och ville bara krypa under täcket och sova. men jag blev pepp av lite fredagsmusik och sen var jag igång! så en cykelfärd senare befann jag mig hos sara som blir 19 år idag! grattis! det var så himla fint alltsammans och jag och pau hade snack om att det är för lite hemmafester. så vi får köra mer på det. sen fick hon höra om BP-festen och jag var så himla nervös. så efter lite öl hit och dit var jag perfekt! festen på rönnen var så jävla bra! jag kramade folket hejdå vid halvfem tiden och man ville inte alls gå egentligen. men vi ska ses igen. det är ett måste! perfekt kväll!

det får räcka med skrivandet nu. jag är off idag. fick iaf i mig en redig smörgås på stan med charlotte. helt sjukt att jag kom hem fem och nu är den två och jag har hunnit fika i två timmar och sitta här i två. kollat på roliga bilder från igår! det känns skönt. men nu ska jag börja skriva på mina labbrapporter. yes :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0