skitöö

jag får jobba lite i sommar innan jag åker. det känns faktiskt fint och bra. tråkigt men roligt med pengar. pengar betyder mer resor. så wee.
min chef har ordnat med det första av sommaren och då ingen knappt har semester. fööörutom en som vi kan kalla satkärring. och det ser ut som att jag fått hela hennes schema! nästan iaf =) så vecka 25 jobbar jag. alltså 16-22 juni. är ledig midsommarafton men börjar 10 och slutar 18 dagen efter. det är ob och golv så jag ska inte klaga. liite jobb. sen hoppas jag att jag får hela vecka 27 och 28 då lite fler har semester. får väl reda på det snart.

åååh orkar inte provet imorgonbittiiii. är först och främst van vid att börja 11.40 på tisdagar nu i 3 veckors tid då projektet är slut och sen känner jag mig inte särskilt förberedd. jag vill bara somna in nu och vakna upp imorgonbitti och kunna allt! sätta ett fint vg eller mvg och sen är det klart! jag kan ju bioteknik egentligen. men inte just nu. inte när jag har noll motivation. min hjärnkapacitet står verkligen still för tillfället. det är tråkigt, men sant. hur är det för er alla andra? mvggggg rakt igenom tippar jag på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0