so nice so smart

iiiiiiih idag var en finfin dag! jag fick vg i religion fast jag har varit väldigt off där. maria green fick en tår eller två när hon hälsade oss hejdå. åh det är en lärare jag kommer att sakna! riktigt mycket!

annars försökte jag sova i sådär 4 timmar men det gick väl inte. sen fick jag för mig att åka in till lund och hälsa på kalle och eventuellt erik. den sistnämnda var inte hemma men kalle och jag gick runt på stan och njöt. jag älskar lund! varför är man inte där oftare? när jag besökte erik var det fan bara att gå av på bankgatan och sedan direkt till smålands nation och upp på rummet. usch. får ju nästan klaustrofobi av de där små små rummen med ett pyttekök. jaja. det var fint att träffa kalle! vi lyssnade på hans bandspelare i en park medan vi snackade student och siesta festivalen som han skulle till. åh, sen åt jag världens godaste ciabatta på nån indiepub. ååh vad fint det var. en riktigt härlig dag! men på lördag blir det förhoppningsvis ännu bättre. då ska jag få se mer av lund =)

annars ser denna veckan mest ledig ut. eller vad säger jag. imorgon är det lite tester som jag missat på cambridge så jag ska till skolan 10.40. sen är jag fri för resten av dagen och även fredagen =) på lördag blir det cambridge och sedan en dejt. haha. vad är det med mig och killar från lund? sen på söndag är det jobb. uh. fyfan. trodde inte det. BLÄ. men men, det blir nog ändå en härlig vecka!

nu ska jag se planet earth eller något. terra folk på msn eller något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0