today is a good day

ingen skola idag. jippy! det borde alltid vara såhär. sen är det ingen skola imorgon heller förutom för dom som tentar om matte d eller dom som har prov i matte e. men ändå måste jag ta mig dit för att lämna in min artikel om modernismen. sitter här och klurar lite mer på den. är väl snart klar men jaa det är så mycket som klickar och inte klickar att jag blir galen! så himla länge sen jag skrev en artikel, uppsats eller något. så det känns knäppt och luddigt. men att få prata psykologi igen är underbart! gotta love it! men jag tycker inte att 3-4 sidor på datorn räcker för det. haha. nåja. jag ska väl halvskriva det nu och sen ta mig in i duschen. för uschamaja vad mitt hår är äckligt. kul info va? jag måste spara ut det lite till tågluffen ju. visst ja! jag och charlotte ska starta en blogg om vår resa. måste bara träffa henne och prata om allt! för det närmar ju sig för sjutton nu! om två månader är vi antingen i amsterdam eller i prag! weeeeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0