what to do

igår chillade jag satan i gatan med anna. det behövdes. så himla mycket prov och skit nu men igår var det tid att vila lite efter biotekniken. vi såg into the wild (ååh) och lite av eurovision song contest, zz
sen somnade jag tidigt och snarkade. nu sitter jag här. borde börja med mina labbrapporter och inlämningen i svenskan. men den där orken finns liksom inte. usch. sen vill jag ha skor till studenten men usch vad jag inte orkar leta. jag vill bara stänga in mig idag och se tusen fina filmer. men enda skillnaden på de där dagarna är att jag idag faktiskt mår bra och känner för en sitta inne dag. sen har jag hela planet earth boxen som sitter och väntar på mig med..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0